Mimo dynamicznego rozwoju zawodu telemarketera, wciąż mówi się o nim niewiele i zazwyczaj nie najlepiej – uważa Maciej Wielkopolan, prezes Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB.
Maciej Wielkopolan, prezes Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB: – Nie ma prostej reguły, zazwyczaj jest to kwestia rachunku ekonomicznego. Decydujące znaczenie przy wyborze modelu prowadzenia działań telemarketingowych ma ich skala. Firmy telekomunikacyjne, sieci kablowe, telewizje płatne czy firmy finansowo-ubezpieczeniowe prowadzące masowe działania telemarketingowe mają najczęściej swoje własne, bardzo rozbudowane call center, liczące kilkaset stanowisk. W takich przypadkach budowa tego typu struktury wewnątrz firmy wydaje się przedsięwzięciem sensownym, ale wciąż niewykluczającym korzystania z usług wyspecjalizowanych outsourcingowych firm telemarketingowych.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Branża call center w Polsce zatrudnia więcej osób niż górnictwo