Społeczna odpowiedzialność biznesu nabrała znaczenia dla polskich przedsiębiorstw w ciągu ostatnich kilku lat - uważa Irena Pichola, partner w firmie Deloitte.
Według niej kolejne dwie branże, które coraz bardziej transparentnie komunikują swoje działania w zakresie społecznej odpowiedzialności to sektory finansowy i dóbr szybkozbywalnych (FMCG).
- Korzyści dla przedsiębiorstw z punktu widzenia stosowania strategii CSR to budowanie reputacji i zaufania, co przekład się na relacje z klientami czy z pracownikami lub dostawcami - przekonuje partner w firmie Deloitte.
W jej opinii pozwala to nie tylko bardziej efektywnie realizować biznes, ale też z większą satysfakcją dla obu stron.
- Ostatnio w działalności CSR doszukujemy się też korzyści finansowych, choćby w postaci oszczędności energetycznej czy mądrego użytkowania zasobów naturalnych - dodaje Irena Pichola.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Branża energetyczna najlepiej radzi sobie z CSR