CSR to narzędzie marketingowe czy jednak coś więcej?

CSR to narzędzie marketingowe czy jednak coś więcej?
Fot. Adobe Stock/PTWP. Data dodania: 20 września 2022

- CSR to nie tylko narzędzie marketingowe, ale również element strategii biznesowej. To również świetny sposób na zaangażowanie i motywowanie pracowników – komentuje Katarzyna Borucka, dyrektor ds. korporacyjnych w Coca-Cola HBC Polska.

- CSR to nowe narzędzie marketingowe. Tylko tańsze i skuteczne – tym stwierdzeniem Krzysztof Gorzkowski, PR & marketing manager w Kapsch, wywołał gorącą dyskusję podczas panelu „Kultura zmiany czy zmiana kultury – dojrzały CSR w dojrzałej organizacji biznesowej”, który się dobył podczas IX edycji Europejskiego Kongresu Gospodarczego.

Z tą opinią nie zgodziła się Beata Kopyt, koordynator projektów specjalnych w Kulczyk Foundation. Jej zdaniem CSR-em możemy nazwać uczciwość i odpowiedzialność.

- CSR to po prostu etyczny biznes, uczciwe zarabianie i wydawanie pieniędzy. Na to firmy stać – komentuje Kopyt.

Także Beata Konecka, marketing manager w DB Schenker, uważa, że CSR nie jest narzędziem marketingowym.

- Każda firma inaczej rozumie definicję CSR. Moim zdaniem nie są to dodatkowe działania, wiążące się ze specjalnie przeznaczonym na nie budżetem. Chodzi o to, by w sposób odpowiedzialny prowadzić biznes. To nie jest takie trudne – mówi Konecka.

- Warto być przyzwoitym. Spełnianie podstaw związanych z prawem i biznesem to oczywistość. Chodzi o to, by pójść trochę dalej i spojrzeć przez pryzmat społeczny oraz środowiskowy, tworząc strategię rozważonego rozwoju – dodaje Konecka.

czytaj dalej w serwisie PulsHr.pl
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: CSR to narzędzie marketingowe czy jednak coś więcej?

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!