Europejskie marki są wypierane przez chińskie

Europejskie marki są wypierane przez chińskie
Fot. Adobe Stock/PTWP. Data dodania: 20 września 2022

Europa nadal dominuje w zestawieniu najbardziej cennych marek z sektora dóbr luksusowych na świecie, bowiem stąd wywodzi się osiem z pierwszej dziesiątki najcenniejszych marek.

Na pierwszym miejscu jest Louis Vuitton - 27,4 mld USD, przed Hermes - 18,9 mld USD, Gucci - 13,8 mld, Chanel - 9 mld, Rolex - 8,5 mld, Cartier - 7,6 mld, Prada - 6,5 mld i Burberry - 5,7 mld USD.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Europejskie marki są wypierane przez chińskie

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!