Handel zagraniczny nakręca biznes europejskich MŚP

Handel zagraniczny nakręca biznes europejskich MŚP
Fot. Adobe Stock/PTWP. Data dodania: 20 września 2022

Prawie dziewięciu na dziesięciu (89 proc.) europejskich przedsiębiorców z sektora MŚP wysyła swoje towary wyłącznie do innych krajów w Europie, czyli w obrębie swojego regionu. To znacznie więcej, niż w innych regionach świata.

Dla porównania, robi tak 73 proc. przedsiębiorców z Bliskiego Wschodu, Indii, Afryki (MEISA) i jedynie 48 proc. z Azji Pacyficznej.

W ujęciu globalnym, średnio 74 proc. małych i średnich firm sprzedaje towary na rynkach w swoim regionie.

To niektóre dane, jakie przynosi badanie FedEx SME Export Report, zrealizowane przez firmę Harris Interactive. Uczestniczyło w nim 4500 podmiotów z sektora MŚP.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Handel zagraniczny nakręca biznes europejskich MŚP

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!