W Biurach Obsługi Klienta spółki PGE Obrót pojawiły się urządzenia służące badaniu satysfakcji klienta - HappyOrNot. Projekt jest częścią programu doskonalenia poziomu świadczonych usług.
- PGE Obrót traktuje klienta jak partnera, dlatego tak bardzo ważna jest dla nas wiedza o poziomie zadowolenia z jakości świadczonych przez nas usług. System HappyOrNot pozwala nam go poznać w czasie jednej wizyty w Biurze Obsługi Klienta. To bardzo ważne, jeśli chce się reagować natychmiast. To nasz cel - mówi Agnieszka Szczekala, rzecznik prasowy PGE Obrót.
Zgromadzone przez HappyOrNot dane są dostępne już na drugi dzień w formie raportu, dzięki czemu na bieżąco można analizować poziom zadowolenia z obsługi. Urządzenia HappyOrNot znajdują się w 12 Biurach Obsługi Klienta, jednak co miesiąc zmieniają swoją lokalizację.
PGE Obrót z siedzibą w Rzeszowie wchodzi w skład Grupy Kapitałowej PGE. Spółka obsługuje ponad pięć milionów odbiorców energii elektrycznej.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: PGE Obrót mierzy poziom zadowolenia swoich klientów