Grupa Eurocash, krajowy lider w hurtowej dystrybucji produktów spożywczych, chemii gospodarczej, alkoholu i wyrobów tytoniowych (FMCG), ocenia, że podwojenie skali jej działalności w najbliższych latach będzie możliwe m.in. dzięki rozwojowi organicznemu, rozwojowi sieci franczyzowych, a także być może dzięki przejęciom - mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl Luis Amaral, prezes i główny udziałowiec Grupy Eurocash.
- Najważniejsze jest to, żeby pamiętać, jaki jest powód, dla którego chcemy podwoić nasz biznes. Nie chodzi tylko o chęć wzrostu - musimy rosnąć, bo inaczej dyskonty staną się zbyt silne względem handlu tradycyjnego - dodaje.
- Nie martwimy się tym, że w siłę rośnie jeden czy drugi konkurent-hurtownik. Naszym głównym zmartwieniem jest rozwój dyskontów, bo to one zagrażają naszym klientom - jeśli będą zbyt duzi w stosunku do nas, nasi klienci nie przetrwają - mówi również.
Notowana na warszawskiej giełdzie Grupa Eurocash na planowany rozwój działalności może przeznaczyć w ciągu następnych pięciu lat około dwa miliardy złotych.
Czytaj więcej w serwisie portalspozywczy.pl
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Prezes Eurocash: podwojenie skali działalności możliwe dzięki trzem elementom