Polacy nie potrafią podać przykładów firm rodzinnych, ale chętnie kupią pochodzące z nich produkty - donosi "Puls Biznesu".
Zdaniem autorów badania, to pozytywne skojarzenia, ale nie do końca odpowiadają rzeczywistości. "Wśród największych firm rodzinnych w Polsce znajdziemy bowiem niezwykle innowacyjne i duże firmy, z powodzeniem konkurujące na rynkach zagranicznych z globalnymi gigantami" - mówi Katarzyna Gierczak-Grupińska, prezes Fundacji Firmy Rodzinne.
Aż 38,6 proc. badanych do zakupu towarów zachęciłaby informacja, że zostały wyprodukowane przez firmę rodzinną. Jednak zaledwie 9 proc. badanych spotkało się z takim oznaczeniem produktów. "Okazuje się, że niewiele firm w Polsce deklaruje swoją rodzinność, marnując potencjał wizerunkowy" - uważa Konrad Bugiera, rzecznik prasowy Fundacji Firmy Rodzinne.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Rodzinna firma pozytywnie postrzegana