Wraz z rozwojem firmy bardzo często tracą wartości, które towarzyszyły im na początku. Okazuje się, że warto pozostać im wiernym. To nie kwestia sentymentu - to się po prostu opłaca.
Bariery hamujące wzrost to wyzwanie stające przed przedsiębiorstwami, które z poziomu małej firmy urosły do organizacji zatrudniającej kilkadziesiąt lub kilkaset osób. Niektóre z takich firm nawet w trudnych okolicznościach rynkowych radzą sobie dobrze, rozwijając skalę działania, podczas gdy inne dotyka problem stagnacji. Często wynika ona z zaniku wartości, jakie towarzyszyły firmom na starcie ich działalności.
Founder's Mentality®. Co to takiego?
Przykładów firm, które powstały "w garażu" i rozwinęły się do skali międzynarodowej, jest wiele. Za ich sukcesem stoi szereg czynników - odpowiednio dobrana lub trafiona strategia, dobra organizacja, sprostanie oczekiwaniom klientów, czy zagospodarowanie określonej niszy.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa
regulamin.
Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Wartości w biznesie od zarania