Na rynku obsługi klienta w sektorze energetycznym zmienia się bardzo dużo, coraz więcej firm chce korzystać z nowych sposobów obsługi klienta i automatyzować obsługę klienta np. za pomocą czat botów i wideo botów oraz przy wykorzystaniu innych technologii – mówi Tomasz Kurdelski, prezes Ebicomu.
DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY
- KURDELSKI TOMASZ ALERT | RSS
- EBICOM ALERT | RSS
- FITEN ALERT | RSS
- HANDEN ALERT | RSS
- RYNEK ENERGII ALERT | RSS
- CENY ENERGII ALERT | RSS
- DIGITALIZACJA ALERT | RSS
- CYFRYZACJA ALERT | RSS
- TELEFONY KOMÓRKOWE ALERT | RSS
- SMARTFONY ALERT | RSS
- ROBOTYZACJA ALERT | RSS
- NOWY PRZEMYSŁ EXPO ALERT | RSS
- EFEKTYWNI ENERGETYCZNIE ALERT | RSS
KOMENTARZE (1)
Do artykułu: Obsługa klienta w energetyce coraz bardziej cyfrowa