Sfinks Polska kończy szereg projektów mających ułatwić spółce dynamiczny rozwój w kolejnych latach i wyjście za granicę. Według ostrożnych szacunków do końca 2019 r. ma zostać otwartych co najmniej 20 nowych restauracji. Jednocześnie, zarząd podtrzymuje plan zbudowania sieci liczącej ok. 400 lokali do 2022 r.
- Operując na nowym systemie będziemy mogli też w znacznie większym stopniu wykorzystać funkcjonalności naszej autorskiej aplikacji Aperitif, z której korzysta już ponad 200 tys. osób. Będziemy mogli dzięki niej prowadzić działania promocyjno-sprzedażowe dla naszych sieci, ale nawet badania marketingowe. Wypracowaliśmy też system geolokalizacji, dzięki któremu możemy trafnie szacować potencjał nowych lokali. Zakończenie prac nad tymi narzędziami pozwoli nam nie tylko wdrożyć narzędzia zwiększające sprzedaż i efektowność działania, ale także zwolnić siły i finanse na inne projekty, a w szczególności przekierować je na rozwój sieci - podkreśla Sylwester Cacek.
Więcej na portalu HorecaTrends.pl
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Sfinks przechodzi do ataku. Cel - intensywny rozwój